Overslaan en naar de inhoud gaan

Randstad keert na 10 jaar terug naar J. Walter Thompson Amsterdam

Het uitzendconcern verruilde (toen nog) UbachsWisbrun/JWT in voor Publicis. Na een oriëntatie kiest het nu opnieuw voor JWT Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Randstad HQ Amsterdam
© Shutterstock
Miniatuurvoorbeeld
Randstad HQ Amsterdam
© Shutterstock

Actiever en zichtbaarder

Randstad heeft zijn belangen weer ondergebracht bij JWT Amsterdam. Het uitzendconcern ging in 2008 weg bij het bureau en keert na tien jaar weer terug. JWT Amsterdam gaat Nederland en België bedienen.

related partner content for mobile comes here

Ralph Wisbrun van JWT Amsterdam: ‘We zullen in nauwe samenwerking met Wunderman België als één team op Randstad gaan opereren. JWT Amsterdam en Wunderman België zijn gevraagd het merk Randstad meer relevantie en richting te geven, met daaropvolgend een nieuwe campagne die nog dit jaar gelanceerd zal worden.’

Mariëtte Leenhouts (directeur Marketing en Communicatie Randstad Groep Nederland) zegt dat Randstad de laatste jaren zijn heritage wat voor lief is gaan nemen naar buiten toe. ‘We worden daarom (inter)actiever, zichtbaarder en levendiger de komende jaren.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in