Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-accounts: nieuw werk voor Lewis, Marcommit en ItsaRep

Een selectie van nieuwe opdrachten voor pr- en communicatiebureaus.
Deliveroo onderweg
Deliveroo onderweg
Deliveroo onderweg
Deliveroo onderweg

Lewis Amsterdam werkt met ingang van het nieuwe jaar voor Deliveroo. Het bureau ondersteunt het maaltijdplatform, dat beschikbaar is in 15 steden in Nederland, bij de mediabenadering om consumenten te bereiken.

related partner content for mobile comes here

Het team gaat aan de slag met het creëren van verrassende verhaallijnen die tot exposure in lifestyle-media moeten leiden. Ook zet Lewis samenwerkingen op met influencers.

Thales kiest Marcommit

Thales, de Franse fabrikant van defensie-elektronica, heeft na een selectieproces gekozen voor pr- en contentmarketingbureau Marcommit.

Thales nam vorig voorjaar beveiligingsbedrijf Gemalto over en wil met het pr-bureau zijn naamsbekendheid op de Nederlandse en Belgische markt vergroten. Ook wil het de autoriteitspositie op het gebied van cybersecurity en digitale identiteit verder uitbouwen. Marcommit gaat zich hiermee bezighouden met een geïntegreerde aanpak van PR en contentmarketing.

Doculayer.ai kiest ItsaRep

Doculayer.ai, leverancier van een intelligent contentplatform dat ongestructureerde informatie verwerkt en beheert met artificial intelligence en machine learning, kiest voor ItsaRep voor PR en reputatiemanagement. ItsaRep gaat Doculayer.ai ondersteunen bij het vergroten van de naamsbekendheid en positionering van het bedrijf in Nederland.

Doculayer.ai komt voort uit Onior, een adviesbureau voor softwareoplossingen op het gebied van Enterprise Content Management (ECM) dat werd opgericht in 2007.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in