Overslaan en naar de inhoud gaan

Platform van luxe deel-vakantiehuizen August legt PR in handen van USP Marketing PR

Pr-bureau mag model van deeleigenaarschap van luxe woningen introduceren en uitleggen aan Nederlandse markt.
Deelwoning van August
Deelwoning van August
Deelwoning van August
Deelwoning van August

August, een platform voor Europese vakantiehuizen, heeft USP Marketing PR aangesteld voor de pr-vertegenwoordiging in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Augus biedt klanten aan om, gedeeld, vijf luxe, karakteristieke vakantiehuizen te bezitten in bekende bestemmingen in Europa, waaronder de Alpen, de Franse Rivièra, Toscane, de Cotswolds en Mallorca, plus woningen in de culturele hoofdsteden van Europa: Londen, Parijs, Barcelona en Rome.

August heeft als missie om voor de gedeelde eigenaren ‘zorgeloos bezit van vakantiehuizen en toegang tot een authentieke, pan-Europese levensstijl mogelijk te maken’.

Een aandeel biedt de deeleigenaren gemiddeld acht tot twaalf weken per jaar in hun huizen, met de mogelijkheid om tot vier aandelen per collectie of over collecties heen te kopen. De prijs voor de vijf gedeelde vakantiewoningen begint vanaf 365 duizend euro.

August claimt een groeiende wachtlijst te hebben van ‘honderden potentiële huiseigenaren die geïnteresseerd zijn in deelname aan hun populairste collecties’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in