Maag Lever Darm Stichting-campagne roept op naar de buik te luisteren
Listen to your guts! Zo luidt de boodschap van de nieuwe kleurrijke campagne van Maag Lever Darm, waarmee de stichting de Nederlander oproept beter naar zijn of haar buik te luisteren. De 79-jarige drummer Crissy Lee, die we (mogelijk) kennen van Britain’s got talent, is het gezicht van de campagne. Naast de tv-commercial zijn er speciale t-shirts ontworpen, waarvan de opbrengst naar onderzoek voor spijsvertering gaat. Het betreft de eerste campagne van MLDS van de hand van reclamebureau Indie Amsterdam.
Lode Schaeffer, executive director van Indie, licht toe: 'Crissy is het symbool van gezondheid en energie. De spijsvertering vertelt je alles over je gezondheid, de oproep om daar goed naar te luisteren krijgt met deze campagne de kracht die hij verdient.'
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamBron van onze gezondheid
Bernique Tool, directeur van MLDS, vult aan: 'Mensen onderschatten vaak het belang van het spijsverteringsstelsel voor de gezondheid. Uit onze steekproef blijkt dat slechts één op de tien mensen weet wat de spijsvertering precies doet. Door ernaar te luisteren, kunnen we er beter voor zorgen, gezonder leven en ziektes voorkomen. Deze oproep geldt ook voor medici en beleidsmakers. Iedereen moet begrijpen dat het spijsverteringstelsel de bron van onze gezondheid is.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media, online en via collectanten. Bekijk 'm hieronder:
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid