Overslaan en naar de inhoud gaan

Lode Schaeffer [Indie]: ‘Het waren de grote WTF-maanden’

Creativiteit in crisistijd - ‘Vertellen wat je goed doet is óók ondernemerschap’
Antoine Houtsma, Anne Stokvis en Lode Schaeffer
Antoine Houtsma, Anne Stokvis en Lode Schaeffer
© Connects Daily
Antoine Houtsma, Anne Stokvis en Lode Schaeffer
Antoine Houtsma, Anne Stokvis en Lode Schaeffer
© Connects Daily

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met de gevolgen van het coronavirus. In deze aflevering spreken we met drie spraakmakende persoonlijkheden over content en creativiteit in crisitijd: Antoine Houtsma, creative director bij Joe Public, Anne Stokvis, hoofdredacteur bij N=5 / N=Content en Lode Schaeffer, creatief directeur bij Indie.

related partner content for mobile comes here

Creativiteit in crisistijd

De drie gasten geven hun ongezouten mening over waarom merken moesten laten zien hoe ‘goed’ ze bezig waren, in plaats van het gewoon te doen. Het gaat over grote Lego-helmpjes en over hoe global vervuiler Coca-Cola de plank weer volledig missloeg, het gaat over iets creëren uit het niets, met heldere voorbeelden uit de afgelopen periode. 

Er wordt met duidelijke toon verteld hoe belangrijk ondernemerschap is. Er zijn zichtbare ergernissen bij de drie gasten over sommige voorbeelden van 'makkelijk scoren'. Dit zijn twee creatieve meesters en een content-creatieve meesteres aan het woord. 

Als je nu bij de telefoon gaat zitten wachten, heb je niks geleerd van afgelopen periode... Bekijk het spraakmakende gesprek.

Adformatie Connects Daily #16 - Creativiteit in Crisistijd

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in