Overslaan en naar de inhoud gaan

Koffiedik Kijken strikt Christopher Carroll (IOC) als spreker

Christopher Carroll, director digital engagement & marketing IOC, is de vierde voorspeller bij Koffiedik Kijken.
Chris Carroll
Chris Carroll

Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, marketing- en communicatiebranche. Op donderdag 28 januari blikken vier voorspellers blikken vooruit op het nieuwe jaar. Özcan Akyol, ook bekend als Eus, heeft de presentatie in handen. Eus is schrijver, columnist en presenteerde tv- en radioprogramma’s zoals De Geknipte Gast, Sterren op het doek en Onze man in Deventer.

related partner content for mobile comes here

Hij ontvangt in de studio van Capital C: Yvonne Prins & Carolien van ’t Hek (UM), Brian Hirman (GUC / Intracto) en Caroline van Turennout (Zeeman). IOC's director of digital engagement Christopher Carroll completeert de line-up. Carroll is Amerikaan van geboorte en had jarenlang Amsterdam als thuisbasis. Hij werkte onder meer voor Heineken International en 90/24 Media. Ook bekleedde hij marketing- en communicatierollen bij Under Armour en Coca-Cola en tegenwoordig dus in Lausanne bij het IOC. Hij blikt tijdens een bijzondere tv-uitzending vooruit op wat - fingers crossed - een mooi sportjaar wordt.

Tijdens Koffiedik Kijken - aanvang 16 uur - worden ook de winnaar van het Gouden Koffiekopje en Adformatie Person of the Year bekendgemaakt. Deelnemers kunnen na de uitzending live meedoen aan de Grote Koffiedik Kijken Quiz waar mooie prijzen te winnen zijn. 

Op 8 april wordt het evenement vervolgd met de Koffiedik Kijken Wandeltoer waar je eindelijk weer eens – op een covid-proof manier - kunt netwerken met bekende en nieuwe vakgenoten.

Er zijn nog kaarten te bestellen via Koffiedikkijken.com. Koffiedik Kijken wordt georganiseerd door IAA, MWG, VIA, bvA en Adformatie. Leden van deze organisaties krijgen korting.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in