Overslaan en naar de inhoud gaan

Gert Jan Timmer wordt managing partner bij Chuck Studios

Met deze benoeming wil Chuck Studios zijn positie als creatief productiebedrijf, gespecialiseerd in food, verder uitbreiden.
Gert Jan Timmer
Gert Jan Timmer, Olaf van Gerwen en Ellen Gaedtgens
Gert Jan Timmer
Gert Jan Timmer, Olaf van Gerwen en Ellen Gaedtgens

Het Amsterdamse creatieve productiebedrijf Chuck Studios, gespecialiseerd in foodfotografie en -film, heeft Gert Jan Timmer benoemd tot managing partner. Met de benoeming van Timmer wil Chuck Studios zijn positie verder uitbreiden. 

related partner content for mobile comes here

Voor zijn benoeming bij Chuck Studios werkte Timmer voor verscheidene grote spelers in de Nederlandse reclamewereld met veel foodmerken als klant. In de afgelopen jaren was hij naast managing director bij Leo Burnett elf jaar lang managing partner bij TBWA\NEBOKO. 

Timmer, tot voor kort managing director bij Leo Burnett, gaat vanuit het Amsterdamse hoofdkantoor leidinggeven aan de creatieve en strategische onderdelen van het bedrijf. Hij zal in deze hoedanigheid samenwerken met mede-oprichter en managing director Ellen Gaedtgens en global creative director Olaf van Gerwen.

Gert Jan Timmer over zijn aanstelling: ‘Als bureauman heb ik vaak met productiebedrijven aan tafel gezeten en alle ontwikkelingen meegemaakt die de toenemende vraag naar (video)content met zich meebrengt. De markt schreeuwt om gespecialiseerd aanbod, maar dat is er nog te weinig. Chuck Studios is daar met de focus op food een mooie uitzondering op. Foodmerken en -klanten hebben altijd een belangrijke rol gespeeld in mijn loopbaan. Misschien wel omdat ik er ooit bij een ben gestart: Honig Foods. Via bureaus volgde later werk voor veel andere voedselmerken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in