Overslaan en naar de inhoud gaan

De cruciale schakels van Vebego

Mensch ontwikkelt merkcampagne.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Vebego_keyvisual
© Vebego_keyvisual
Vebego_keyvisual
© Vebego_keyvisual

Vebego Cleaning Services is gestart met de campagne 'cruciale schakels', waarin juist de eigen schoonmaakcollega's centraal staan. Heel bewust geeft Vebego aan Eyad, Niels, Kissi, Amber en Ruben een podium. Inspirerend hiervoor is een recent onderzoek van Markteffect onder ruim 1.000 werkenden in Nederland. Hierin wordt geconcludeerd dat acht op de tien werkende mensen schoonmakers als waardevolle collega’s zien. Maar dat slechts 53 procent de schoonmaker van zijn werkplek ook bij naam kent. Ook bleek dat mensen vinden dat een schone werkomgeving hun productiviteit positief beïnvloedt. Tegelijkertijd geeft ruim 50 procent van de werkenden aan dat de schoonmaakwerkzaamheden het liefst buiten werktijd moeten gebeuren.

Vebego_middelen

Met de campagne ‘cruciale schakels’ laat Vebego zien hoe belangrijk schoonmakers zijn voor onze samenleving. Ze zijn de onmisbare krachten achter een prettige werkomgeving. Daarom staan ze in de spotlights en krijgen ze de waardering die ze verdienen.

De komende maanden loopt de campagne op billboards langs snelwegen, paginagroot in het Financieele Dagblad en hoor je eigen medewerkers op NPO 1 en BNR.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in