Overslaan en naar de inhoud gaan

Coebergh aan het werk voor McDonald's, Back Market, Panattoni en Conservatorium Hotel

Bureau heeft PR- en socialemediateams uitgebreid om aan een toenemende vraag te kunnen voldoen.​​​​​​
McDonald's
McDonald's

Coebergh Communicatie & PR heeft een paar glimmende kralen aan zijn ketting geregen. Het meest in het oog springende account is dat van McDonald’s Nederland. Coebergh ondersteunt de fastfoodketen met marketingcommunicatie en pr.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast zijn Back Market, Panattoni Nederland en het Conservatorium Hotel onlangs de samenwerking met het Coebergh aangegaan.

Het bureau ondersteunt het Conservatorium Hotel op het gebied van mediarelaties, events, corporate en personal PR. Zo was Coebergh recentelijk betrokken bij de opening van de tentoonstelling Golden Boy Gustav Klimt, een samenwerking van het Conservatorium Hotel en het Van Gogh Museum.

Teams uitgebreid

Back Market is wereldwijd de grootste marktplaats voor refurbished elektronica en biedt een duurzaam alternatief voor de aanschaf van nieuwe elektronica.

Panattoni Nederland ontwikkelt, realiseert en managet industrieel en logistiek vastgoed. De onderneming heeft Coebergh ingeschakeld voor het ontwikkelen en implementeren van een pr-strategie.

Door de nieuwe accounts moest Coebergh op zoek naar nieuwe medewerkers, is uit de woorden van Kiki Hirschfeldt, managing partner van Coebergh, op te maken. ‘De afgelopen maanden hebben wij onze PR- en socialemediateams uitgebreid om aan een toenemende vraag naar onze diensten te voldoen.’

Bij Coebergh werken nu zo’n twintig communicatieprofessionals.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in