Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander van Buuren weg en terug bij Lewis: ‘Het waren twee fantastische maanden’

De flitscarrièremove naar Shimano was een erg kort leven beschoren.
Sander van Buuren
Sander van Buuren
© Foto: Team Lewis
Sander van Buuren
Sander van Buuren
© Foto: Team Lewis

In de categorie korte carrieremoves scoort die van Sander van Buuren erg hoog. Hij is een van de veteranen bij Team Lewis en werkte ruim 14 jaar voor het bureau, eerst in diverse pr-rollen – van account-executive tot account-director - en uiteindelijk als managing director van de B2B-divisie in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Maar tijdens zijn tweede 7-year-itch begon het dusdanig te kriebelen dat Van Buuren besloot verderop te kijken. Hij ruilde Lewis in voor de Shimano Europe Group om er als manager communicatie en contentmarketing aan de slag te gaan. Zijn opdracht was het bouwen van een Europese strategie voor comms en contentmarketing.

Daar is het niet helemaal van gekomen.

In de remmen knijpen

Binnen twee maanden besloot Van Buuren in de remmen te knijpen en rechtsomkeer te maken, terug naar Team Lewis. ‘Ik merkte dat ik me veel beter thuis voel aan bureauzijde. Ik miste vooral de dynamiek en veelzijdigheid.’

Er lag bovendien een mooie functie voor hem klaar in Eindhoven. Van Buuren is er als managing director strategy Benelux aan de slag gegaan. In zijn nieuwe rol houdt hij toezicht op de strategische operaties in de Benelux ondersteunt hij teams en klanten met strategisch- communicatieadvies, inclusief messaging en positionering, mediatraining en crisiscommunicatiebeheer.

Het introductieprogramma van het bureau slaat hij over.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in