Overslaan en naar de inhoud gaan

Babbage Company neemt recruitment- en trainingsbureau De Redactie over

De overname moet de marktpositie van het werving & selectie en interim management bureau versterken.
Babbage Company neemt recruitment- en trainingsbureau De Redactie over
Babbage Company neemt recruitment- en trainingsbureau De Redactie over
Babbage Company neemt recruitment- en trainingsbureau De Redactie over
Babbage Company neemt recruitment- en trainingsbureau De Redactie over

Recruitment- en interim managementbureau voor marketing & communicatieprofessionals Babbage Company neemt recruitment- en trainingsbureau De Redactie over. Met de overname groeit Babbage Company naar een bureau met totaal 40 medewerkers intern en 250 interim professionals extern. De overname moet de marktpositie van het bureau versterken als full service speler op het gebied van communicatie, marketing en content.

related partner content for mobile comes here

Babbage Company is werkzaam in verschillende sectoren waaronder de overheid, fmcg/retail, finance & telecom, zakelijke dienstverlening en non profit.

Grotere diversiteit

Directeur van Babbage Company, Lieke Severijns, vertelt dat de expertise, het netwerk en het DNA van De Redactie naadloos aansluiten bij die van Babbage Company. ‘De overname past bovendien in onze strategie om ons aanbod verder te diversifiëren binnen het marketing- , communicatie- en content domein. Van detachering tot interim management, executive search en projectmatige expertise: wij regelen het voor onze opdrachtgevers. Daarnaast hebben onze professionals door deze groei keuze uit meer opdrachten bij een grotere diversiteit aan opdrachtgevers. En bieden wij ons netwerk een nog groter aanbod aan vakinhoudelijke training.' 

Aanbod via eigen kanalen

Volgens Severijns komt de overname tegemoet aan de snelgroeiende vraag naar expertise en talent, zowel projectmatig als vast, binnen het marketing-, communicatie- en content domein. Babbage Company en De Redactie/De Redactie Trainingen blijven hun diensten aanbieden via de eigen kanalen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in