Attack of the Stiff Jean Zombies
Al meer dan 20 jaar maakt 180 Amsterdam wereldbekende marketinguitingen. Het wereldwijde ecosysteem van creativiteit, met het hoofdkantoor in Amsterdam, heeft hubs in Los Angeles, New York en MENA (Midden-Oosten en Noord-Afrika). Het bureau staat bekend om zijn 180 denken. Met de overtuiging dat er niets krachtiger is dan een nieuw perspectief, levert 180 Amsterdam zijn klanten ideeën die hen sneller naar een betere toekomst brengen. Met zo'n 300 medewerkers wereldwijd, gespecialiseerd in content creatie, data & analyse, social media, design, consultancy en productie, is 180 een plek waar 's werelds meest creatief ambitieuze mensen, organisaties en merken samenkomen. Niet om te kijken naar de wereld zoals die is, maar zoals die zou kunnen zijn. Ga voor meer informatie naar www.180global.com


In deze aflevering van 180 Stories praten we met het team van de laatste Replay campagne, Attack of the Stiff Jean Zombies, over het creatieve idee achter deze post-apocalyptische strijd.
Mode kan beperkend zijn.
Ons vertellen hoe we ons moeten gedragen.
Hoe we moeten poseren.
Hoe we er uit moeten zien.
Replay Jeans ondersteunt deze boodschap niet.
180 Kingsday’s nieuwe campagne voor Replay Hyperflex+ tilt deze strijd naar een hoger niveau. Replay Hyperflex+ heeft een verbeterde, 100% elasticiteit, is comfortabel en behoudt zijn vorm. En dat in een wereld waar je er door veel te stugge jeans vaak bijloopt als een zombie. Neymar Jr. en Emily Ratajkowski gaan het gevecht aan met deze zombies, in de gloednieuwe, post-apocalyptische, 180 Kingsday campagne ‘Attack of the Stiff Jeans Zombies’.
Een geweldig team van make-up artists, decorontwerpers, kostuumontwerpers animators en podiumkunstenaars bracht de locatie in Parijs tot leven. Opeens sta je in een Shanghai-meets-New York setting waar onze sterren vechten voor hun leven. Dit alles onder begeleiding van een fantastische samenwerking tussen Zweedse producer Phat Fabe en de Chinese rappers Wendy NoNo en JP. Schoppen tegen alle mode regels - op z’n best.
Al meer dan 20 jaar maakt 180 Amsterdam wereldbekende marketinguitingen. Het wereldwijde ecosysteem van creativiteit, met het hoofdkantoor in Amsterdam, heeft hubs in Los Angeles, New York en MENA (Midden-Oosten en Noord-Afrika). Het bureau staat bekend om zijn 180 denken. Met de overtuiging dat er niets krachtiger is dan een nieuw perspectief, levert 180 Amsterdam zijn klanten ideeën die hen sneller naar een betere toekomst brengen. Met zo'n 300 medewerkers wereldwijd, gespecialiseerd in content creatie, data & analyse, social media, design, consultancy en productie, is 180 een plek waar 's werelds meest creatief ambitieuze mensen, organisaties en merken samenkomen. Niet om te kijken naar de wereld zoals die is, maar zoals die zou kunnen zijn. Ga voor meer informatie naar www.180global.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid