Wie wordt Versmarketeer 2012?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de vierde keer kunnen we de Versmarketeer van het jaar gaan kiezen. Of liever gezegd: nomineren. De bekendmaking van de 'Versmarketeer 2012 vindt namelijk plaats tijdens het VersEvent 2012, 5 juni a.s. op de Floriade in Venlo. Maar iedereen die dat wil kan via de site, nu al aangeven welke versmarketeer het afgelopen jaar het meeste indruk gemaakt heeft. marketing manager bij, uitgeroepen tot Versmarketeer 2011. De vakjury roemde dit bedrijf omdat dit met het Honingtomaatje een voortrekkersrol speelt in de sector. De tien experts die samen de onafhankelijke jury vormden, selecteerden uit de lijst van 125 kandidaten tien genomineerden. Vervolgens werd tijdens het VersEvent, in bijzijn van bijna driehonderd bezoekers, de uiteindelijke winnaar bekendgemaakt. Versmarketing staat nog in de kinderschoenen. Onderscheidende versmarketing biedt ondernemers in de agri- en foodbusiness echter betere kansen op een sterkere positie op markten in binnen- en buitenland. De jaarlijkse toename van het aantal versmarketeers onderschrijft dit. Geïnspireerd door de marktvraag zetten zij hun dienst, product of bedrijf in de markt op basis van unieke en relevante toegevoegde waarde, rond thema's als local for local, duurzaam, beleving, gemak of genieten

Nieuw: drie categorieën
Inmiddels is Versmarketeer van het Jaar een erkende prijs geworden. Dit jaar zullen er voor het eerst winnaars worden aangewezen in drie verschillende categorieën. "Daarmee willen we de afzonderlijke innovatieve Versmarketeers in de BtB en BtC nadrukkelijker in het zonnetje zetten", aldus Miranda van Kester van Merkenbureau Mirakuleus, een van de initiatiefnemers. “Versmarketeer van het Jaar is een verkiezing die tot doel heeft de kennis over, en de toepassing van, de marketing van versproducten te bevorderen. Ondanks dat er in BtoC de afgelopen jaren ogenschijnlijk meer partijen genomineerd werden, is BtoB voor vers veruit de grootste markt. De markt voor ‘private label’ zal de komende jaren alleen maar verder groeien en aan belang winnen. Daarom wilden we dit onderscheid maken. Daarnaast komt er een wisselende derde categorie bij. Dit jaar is dat 'game-changers: Welke partijen zijn er in staat om juist onder turbulente omstandigheden, zoals bijvoorbeeld bij , hun positie te verbeteren en sterker uit de strijd te komen?"

Aanmelden en nomineren:
Kandidaten voor de Versmarketeer 2012 kunnen tot 1 april 2012 worden aangemeld op of via {encode="info@versmarketeer.nl" title="info@versmarketeer.nl"}. Een deskundige en onafhankelijke jury beoordeelt de aanmeldingen en maakt de nominaties in april bekend. Heeft u hierover vragen neem dan contact op met Paul Ras van Sense & More. De verkiezing van de Versmarketeer 2012 vindt plaats tijdens het VersEvent op 5 juni a.s. tijdens de Floriade in Venlo.

Nog ruimte voor sponsoren
Het versvent 2012 en de bijbehorende verkiezing kennen een jaarlijks toenemend aantal genomineerden en deelnemers. Afgelopen jaar werden 125 marketeers genomineerd en bezochten 300 marketeers en ondernemers in vers (uit sectoren als tuinbouw, vis, zuivel, vlees en brood) het VersEvent. Zowel voor markteers als sponsoren blijkt het evenement te voorzien in een behoefte. Er zijn overigens nog mogelijkheden om als je als sponsor met te verkiezing te associëren. Op dit moment zijn , en al partner.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie