In de laatste twee weken van dit jaar hebben -net als vorig jaar- diverse vakgenoten hun visie gegeven op gebied van 'mobile'. MobileMarketing.nl al deze visies nu in één bericht verzameld.
Coen Doolaard (MediaMonks): ‘Vooral kijken naar Mobile Behaviours’
Jonas Oijevaar (The Capitals): 'Google Glass is Dood.. Lang Leve Google Glass'
Brechtje de Leij: 'De homepage sterft uit'
Danijel Bonacic (Tam Tam Mobile) ‘Het einde van de app’
Minco de Boer (SOMO):'Het zijn niet alleen mensen die een dataspoor achterlaten'
Tom van den Broek (NOS): 'Video en content throwing'
Hans Caspers (Semilo): 'Mobiel is dood, lang leve de mobiel!'
Patrick Petersen (AtMost): 'Touch me, I am multichannel connected!'
Lejo Duivenvoorde (Delta Projects): ‘Volgend jaar Mobile First, nou liever niet..’
Diederick Ubels (MobPro/ IAB taskforce Mobile): 'Mobile Advertising gaat exploderen; als we samenwerken'
Ruben Vermijs (Escalada Group): 'Disruptive apps Service bedrijven worden machtiger'
Iskander Smit (Info.nl): 'De opkomst van de smartwatch'
Rogier van den Heuvel (mGage): ‘Payments, context en relevantie’
Camiel Verhey (MEC): 'De trein dendert door'
Mark van Bommel (Talpa): 'Mobiel legt de connectie met de kijker'
Cees Dingler (CAPITOLA coders&creatives): ‘Beacons gaan het verschil niet maken’
Remco Vroom (TABWORLD): 'Het jaar van creative mobile technology'
Gijs Molsbergen: 'In 2015 shop ik mobiel bij de concurrent'
Frans Hendrikx (Omnisense): 'Volgend jaar ook 'Mobile First' in het MKB'
August de Vocht (Gemoro): 'Internet of a lot of things'
Babs van Gisbergen (B! Mobile Consultancy): ‘Met een app of responsive site alleen kom je er niet’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!