Telegraaf lanceert winkelplatform

De Telegraaf lanceert een nieuw winkelplatform, 'Uit winkelen' genaamd. Vanaf vandaag verschijnen elke donderdag drie nieuwe pagina’s in de krant die geheel in het teken staan van winkelen in de breedste zin van het woord.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het winkelplatform is een gezamenlijk initiatief van De Telegraaf en grote retailpartijen. Herman Bos, Marketing Director van Telegraaf Media Nederland, zegt in een persbericht: 'Retail adverteerders waarderen De Telegraaf al als advertentiemedium, maar nu kunnen we hen ook gericht Umfeld bieden. Er is onder adverteerders steeds meer vraag naar dit soort samenwerkingsverbanden. In de toekomst zullen wij ons dan ook vaker gaan richten op het gezamenlijk opzetten van dergelijke platforms voor specifieke adverteerders doelgroepen.'

Stella Ruisch, hoofdredactie De Telegraaf: 'Door onze betrokkenheid bij de jaarlijkse uitreiking van de retailjaarprijzen weten wij dat er veel valt te vertellen over de trends en ontwikkelingen in de wereld van het winkelen, bovendien stellen onze lezers die informatie zeer op prijs. Dus we zijn blij dat onze jarenlange wens om daarvoor meer ruimte in de krant te kunnen reserveren nu uitkomt.'Het platform wordt uitgebreid met een online sectie op Telegraaf.nl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie