Premium

TBWA\ lanceert 'scheve' commercial voor Sparta

Met de campagne presenteert het fietsenmerk de vernieuwde merkbelofte: 'Enjoy the energy'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

wil met de campagne zijn positie als grootste elektrische fietsenmerk van Nederland claimen en uitbouwen.

Na enkele oriëterende gesprekken koos het fietsenmerk voor en is de commercial het eerste resultaat van deze samenwerking. De campagnestijl zal in de loop van het jaar worden doorgevoerd online en in het winkelmateriaal.

Daarnaast staan in de zomerperiode enkele modellen centraal, waarmee Sparta - samen met zijn retailers - enkele kortingsacties gaat voeren.

Credits
Opdrachtgever: Accell Nederland - Sparta
Concept: TBWA\NEBOKO
Productie: VIDIBOKO

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie