Premium

Stylinity maakt je selfie geld waard

De app brengt retailers in contact met klanten en laat gebruikers verdienen aan hun selfies.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wanneer gebruikers zogenoemde fashionselfies delen via de app, scoren zij punten die ze kunnen gebruiken om producten of waardebonnen te kopen bij partners van de app. Tegenover  vertelde uitvinder en CEO van , Tadd Spering, dat inmiddels 180 retailers - waaronder , Nordstorm en Urban Outfitters -  een partnerschap hebben gesloten met Stylinity.

Spering: &;De app moet pashokjes omtoveren tot automatische fotohokjes.&; Gebruikers dienen bij hun selfie de barcodes te scannen van de producten die ze dragen, zodat hun selfie wordt voorzien van directe links naar de producten. &;Op deze manier hoeven je vrienden niet uren te zoeken, maar kunnen ze via de link direct het product bestellen.&;
 


Verbeterde klantervaring

Naast de informatie die retailers uit de foto&;s kunnen halen, kan de app een hoop mond-tot-mond reclame genereren. Uiteindelijk hopen retailers met de app klanten de fysieke winkels in te lokken. Zo opende de Britse kledingretailer Boohoo samen met Stylinity al een pop-up store in New York. Volgens Kelly Byrne, International Marketing Manager van Boohoo, kan de app de volgende stap zijn die de retailbranche nodig heeft. &;Wij hopen samen met de app klanten een extra ervaring te bieden, waardoor ze uiteindelijk van de online shop weer naar de fysieke winkel gaan.&;

De app is hier te downloaden voor  en .

CEO Tadd Spering bij CCTV over social commerce en experiential marketing:

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie