Vanaf 31 augustus vernieuwt de zender van de 538Groep met een nieuwe identiteit en een nieuwe vormgeving. Op Slam! is dancemuziek in de breedste zin te horen, van deephouse tot EDM en van bekende grootheden tot nieuw talent. Dave Minneboo, programmadirecteur 538Groep: ‘We richten ons op jongvolwassenen die in een experimentele levensfase zitten waarin nog niets vast staat en alles mogelijk is. Muziek, vooral dance, speelt in die fase een belangrijke rol, het is een bron van energie. Daarom is het nieuwe motto van SLAM! "Play Music Play Life".
Algemeen directeur Menno Koningsberger van 538Groep zegt dat de Slam!-doelgroep volledig online georiënteerd is. 'Daarom zien we SLAM! primair als een digitaal platform met ook een FM-frequentie. De cijfers onderbouwen die gedachte: SLAM! heeft een bereik van 1,3 miljoen jongvolwassenen via de radio, tv, online en social media. Onze doelgroep is opgegroeid in een commerciële (online) wereld en laat zich niet verleiden door een paar banners. We gaan daarom samen met onze commerciële partners én onze doelgroep het experiment aan. Hier verwachten we veel van te leren.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!