SIRE krijgt nieuwe directeur

Bij SIRE vindt op verschillende fronten een wisseling van de wacht plaats. Naast directeur Pim Slierings, maken vijf bestuursleden plaats voor vijf nieuwe professionals uit het marketing- en communicatievak.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Pim Slierings zal per 1 mei 2014 vertrekken als directeur van SIRE (Stichting Ideële Reclame), om met pensioen te gaan. Het bestuur voert inmiddels gesprekken met mogelijke opvolgers van Slierings.

Naast Slierings vertrekken vier bestuursleden, omdat hun termijn van vier jaar ten einde is. Zo zal vice-voorzitter Marion Koopman na vier jaar terugtreden. Imme Rog, Managing Director Goede Doelen Loterijen, zal haar plaats innemen.

Naast Koopman, hebben ook Diederick Koopal, Bas Verheijen en Ruurd Hielkema hun bestuurstermijn uitgediend.

Ook Barbera Wolfensberger treedt terug als bestuurslid, maar zij doet dit vanwege haar benoeming door de Minister van Economische Zaken tot boegbeeld van de topsector ‘creatieve industrie’. Door deze nieuwe rol heeft zij naast haar reguliere werkzaamheden niet genoeg tijd om nog adequaat invulling te geven aan de rol van bestuurslid bij SIRE.

Naast Imme Rog, zullen de volgende nieuwe bestuursleden toetreden tot het SIRE bestuur:

Astrid Prummel - Hoofdredacteur van Adformatie
Peter Mulder - Directeur Custom Research GfK Intomart
Diederik Hillenius - Creatief directeur Selmore
Bas van Berkestijn - Oprichter/Managing Director Woedend!

In het SIRE- bestuur zijn alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche vertegenwoordigd en daarnaast enige grote adverteerders. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke onderwerpen die volgens de Stichting meer aandacht verdienen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie