Nieuwe campagne Proefdiervrij

De verkiezingen staan voor de deur. En het wordt de hoogste tijd dat het nieuwe kabinet iets gaat doen voor de proefdieren. Dat vindt Proefdiervrij. Nog steeds worden duizenden dieren gebruikt in uiterst pijnlijke proeven. Zelfs voor cosmetica zoals mascara, lippenstift en shampoo blijft men dierproeven doen. Daarom is Proefdiervrij op 1 januari een nieuwe mediacampagne gestart.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze campagne bestaat uit radio- en

tv-commercials (Roorda Boudestein Verbeek, Amsterdam), een mailactie op de

website van Proefdiervrij (OrangeHill, Amsterdam) waaraan verontruste

burgers kunnen meedoen en een symbolische actie op de Dam (Van Hulzen,

Voorschoten). Proefdiervrij eist van het nieuwe kabinet meer geld voor de

ontwikkeling van alternatieven voor dierproeven.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie