MullenLowe Alfred maakt nieuwe campagne voor Blue Band

Kinderen zouden eigenlijk meer planten moeten eten.

In de nieuwe campagne van Blue Band zien we dat planten niet alleen heel erg goed zijn voor onze kleintjes, maar ook nog eens heel erg lekker voor op de boterham. We moeten er soms alleen nog een beetje aan wennen. MullenLowe Alfred vertelt het ons allemaal met deze vrolijke commercial. Vanaf augustus zal deze ook ondersteund worden met een printcampagne.


Credits:
Titel:                                                    “Wat heb jij erop?”
Klant:                                                   Unilever
Eindverantwoordelijke klant:         Janina van der Drift, Berend-Jan Taken, Rogier Smeets
Product:                                              Blue Band
Lengte in seconden:                         25”
Bureau:                                                MullenLowe Alfred
Account:                                              Juliette Tiggelman, Edgar Rijnders, Sanne Tolsma
Strategie:                                            Paul van Kuilenburg
Concept & Creatie:                           MullenLowe Alfred
RTV Producer:                                    Carmen Ramsaran
Productiemaatschappij:                   HALAL
Regisseur:                                           Mea Dols de Jong
Producer:                                            Judith Engels
Lighting cameraman/D.O.P:            Gabor Deak
Editor:                                                  Annelien van Wijnbergen
Soundstudio:                                       Postoffice

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie