Mijn verhuizing van Planet naar Versatel deel 3

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Afgelopen maanden is er veel over en de gesproken. Vooral de geringe hoeveelheid van 20.000 abonnees doet veel mensen gniffelen. Ik heb inmiddels mogen ervaren, waarom er nog maar zo weinig abonnees zijn, want overstappen is een groot avontuur. Vandaag deel 3 van mijn adsl verhuisavontuur.

Ik wilde Versatel en heb nu nog Planet. Op 1 september loopt mijn abonnement af, maar ik heb officieel nog steeds geen bevestiging hiervan gekregen. KPN kan mijn isdn aansluiting nog niet omzetten naar analoog, zolang ik nog via Planet ADSL heb. En Versatel kan pas mijn behandeling in aanvraag nemen als KPN mijn telefoon van ISDN naar analoog heeft omgezet. Casema wil me niet eens als klant hebben, heb ik gemerkt, die nemen de telefoon niet eens op van hun klantennummer voor aanmeldingen.

Ondertussen nog wat gesprekken proberen te voeren met Versatel. Een knop op hun website biedt de mogelijkheid om binnen 24 uur teruggebeld te worden en werkt ook nog eens niet goed (3x nummer ingevoerd en nog niet zeker of het nu is doorgekomen). Na 4 dagen word ik gebeld door een geirriteerde dame, ach ze zal het wel druk hebben met al die tevreden klanten, zeg ik tegen mezelf. Ook nog een keer gebeld naar Versatel en van de mogelijkheid gebruik gemaakt om bij lange wachttijden een voicemail in te spreken, waarbij beloofd wordt dat je wordt teruggebeld. Tot op heden niets meer gehoord van dit ingesproken bericht.

Ik moet wachten tot 1 september om de molen in beweging te krijgen, om daarna te hopen dat ik na 6 weken weer een verbinding heb. De kijkt toe en doet niks (waar worden die heren eigenlijk van betaald?). In de tussenliggende weken mag ik genieten van een ouderwetse 56k verbinding. Ach dan waardeer ik later weer mijn snelle verbinding.

Waar is het telecombedrijf, wat zijn zaken goed in orde heeft? Ik zie alleen telecombedrijven die elkaar overschreeuwen wie de beste is, maar wordt het niet eens tijd dat ze al deze mediamiljoenen gaan stoppen in de verbetering van hun dienstverlening? Triple Play, laat me niet lachen, single play is al moeilijk. Is het mijn boerenverstand dat zegt dat een partij die in deze markt stapt en gewoon doet wat hij beloofd, op minimaal 1 miljoen klanten kan rekenen?

En wij klanten, we laten ons gewoon scheren en blijven doodstil zitten.

Toch hoop ik stiekem dat een van de genoemde bedrijven de handschoen oppakt. Aangeboden: klant die graag loyaal wil zijn aan goede dienstverlening, lichte handicap geen bezwaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie