Tv-gezicht Maxim Hartman blijkt naast vrouwengek ook dol op planten te zijn.
The Gardeners heeft de campagne ‘De plant als vrouwenmagneet’ met hem ontwikkeld. Het gaat om een reeks van zes korte, humoristische online video’s, waarin Hartman de voordelen van het hebben van mannenplanten uitlegt.
De insteek van de campagne is de man aan de plant en daarmee in één klap aan de vrouw te brengen. Met een dikke knipoog benoemt hij zes verschillende ‘mannenplanten’ en legt hij in iedere aflevering uit wat de bijzondere kenmerken en krachten van die plant zijn. Met als bijkomend voordeel dat vrouwen ook van planten houden.
Van Mooiwatplantendoen.nl verzorgt Bloemenbureau Holland de consumentenpromotie van planten.
Credits:
Bureau: The Gardeners
Account: Nadine Marcar
Creatie: Nikki de la Rambelje
Pr: Laurien Vest, Bernadette Eckebus
Social: Suzanna Ruis, Naomi Visser
Klant: Mooiwatplantendoen.nl (Bloemenbureau Holland), Monique Kemperman, Beppy van der Vaart en André de Waard
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!