Kruidvat: online & offline helemaal integreren

De keten wil ook een landelijk netwerk van afhaalpunten en gepersonaliseerde aanbiedingen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat schrijft naar aanleiding van een interview met ceo Gerard van Breen van A.S. Watson Health & Beauty Benelux in het oktobernummer van RetailTrends.

Kruidvat heeft al tien jaar een webshop, maar daar was afgezien van wat health & beauty-artikelen en branchevreemde producten niet zoveel te koop.

Nu is het aanbod uitgebreid met tienduizend items en is het hele assortiment beschikbaar. In de webwinkel worden ook de acties en actieprijzen van de fysieke winkels gehanteerd, meldt Retailnieuws.

Vorige maand zijn de eerste afhaalpunten geopend, in december moeten dat er zo’n 100 zijn. Kruidvat wil landelijke dekking.

De mogelijkheden om klantenkaartdata verder te integreren staan ook op de agenda.

De winkels zullen de mensen informeren wanneer de afhaalmomenten van de online orders zijn. ‘De klant kan slechts tot op zekere hoogte bepalen wanneer hij zijn digitale orders uit de winkel meeneemt’, schrijft Emerce.

RetailTrends 10 verschijnt eind deze week.

Beeld: Wikipedia

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie