KLM introduceert fictief social media-personage

Flynt is de naam van een fictief karakter, dat het social mediateam van KLM komt versterken. Hij heeft een eigen Facebookpagina en reageert net als zijn echte collega's op vragen van bezoekers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

KLM noemt Flynt een social media V.I.P. (very interactive puppet). Het personage is een dagje ouder en laat op eigen wijze de wereld van kLM zien. Hij versterkt de sociale mediaredactie van de luchtvaartmaatschappij, die bestaat uit vier personen.

Er is geen bureau te pas gekomen aan de creatie van Flynt, de redactie heeft hem zelf bedacht. Hij is te vinden op www.facebook.com/iamflynt. Op deze pagina is te zien wat hem bezighoudt en wat hij meemaakt bij KLM, maar ook in zijn persoonlijke leven.

Mensen kunnen Flynt ook in real life tegenkomen. Er is een meterhoge pop van hem gemaakt die zal worden ingezet bij acties.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie