Premium

Honda test je leestempo

Wieden + Kennedy London maakt van Honda-commercial een fysieke uitdaging.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het automerk wil naast een serie producten, zichzelf op de kaart zetten als innovatief merk. Naast de productie van auto&;s gaat zich meer toeleggen op het ontwikkelen van robots en andere innovaties. Met de campagne wil Honda laten zien hoe je jezelf moet pushen om grenzen te kunnen verleggen.

In de commercial komen in een razend tempo woorden voorbij en is het aan jou om het leestempo bij te houden. Mocht de eerste versie te makkelijk zijn? Dan schroeft een snellere versie het tempo op, tot 500 woorden per minuut. Succes.

De &;iets&; snellere versie:

En vooruit, eentje op topsnelheid:

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie