Tot vorige maand stond de herkenbare reusachtige telefoon nog symbool voor het bedrijf en de reclamecampagne 'Even Apeldoorn bellen'. De verzekeraar vindt dat het ouderwetse grijze apparaat de aansluiting mist met de huidige generatie en het huidige Centraal Beheer en roept iedereen op ideeën in te sturen voor een nieuw in het oog springend object. De uiting moet bij de verzekeraar passen; deskundig, sympathiek en met een knipoog.
De reusachtige telefoon van het type Ericsson T-65/TDK was 24 jaar lang een beeldbepalend object van de verzekeraar in Apeldoorn. Het toestel staat in het Guiness Book of Records te boek als de grootst werkende telefoon. Het apparaat met een doorsnede van 5 meter werd eind 2012 verplaatst naar het parkeerterrein van Centraal Beheer Achmea.
Ter vervanging van de grote telefoon roept Centraal Beheer Achmea iedereen op een eigen creatief idee in te sturen in beeld of tekst. Een vakkundige jury selecteert en toetst de ideeën op creativiteit, symbolische waarde en haalbaarheid. Uit de inzendingen kiest de jury één idee dat in overleg met de bedenker wordt uitgewerkt tot dé nieuwe blikvanger voor Centraal Beheer Achmea in Apeldoorn.
Bekijk de actiesite www.centraalbeheer.nl/blikvanger voor meer informatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!