Finalisten online media man en vrouw van het jaar bekend

De 10 Adward finalisten, de awards voor Online media man en Online media vrouw van het jaar, zijn bekend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Van 8 tot en met 18 mei 2007 zijn op 3.200 publieksstemmen uitgebracht. De vakjury buigt zich nu over vijf vrouwelijke en vijf mannelijke genomineerden met de meeste stemmen. De Adwards worden op 31 mei in Bloemendaal aan Zee uitgereikt.

In de categorie Online media vrouw van het jaar zijn genomineerd:

Heleen van Oord (DQ&A), Vivian Opsteegh ( Online Sales Development manager), Lianne van der Kruk (o.a. voorzitter STIR), Daniëlle Jansen (o.a. Second Life specialist) en Jacqueline Smit (Country Manager MSN).

Voor Online media man van het jaar komen in aanmerking:

Raymond Spanjar (medeoprichter Hyves), Paul Molenaar (CEO Ilse Media / COO Online Sanoma), Jeroen van Hove (Kobalt Interactive Consultant), Igor Beuker (oprichter Lacomunidad) en Marcel Udo (Manager De Telegraaf Online sales).

In 2006 wonnen Stephan Fellinger (o.a. Spin Awards) en Annemiek Verhagen (Tapps).

De Adwards zijn speciaal bedoeld voor innovatieve mensen binnen de online media wereld. Vakmensen, pioniers, visionairs.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie