#039;Unleash your creativity against poverty' ">'Unleash your creativity against poverty' is het thema van een Europese online reclamecompetitie gelanceerd door de Verenigde Naties (UNRIC) en Euro RSCG 4D.
Burgers in 48 Europese landen worden opgeroepen mee te doen aan een reclamecompetitie om een advertentie te ontwerpen die gebruikt zal worden om de campagne te promoten.
Het doel van deze digitale campagne is het bewustzijn over armoedekwesties verhogen onder Europeanen, een gemeenschappelijk project creeren voor alle VN informatiecentra, en gebruik te maken van het buitengewone reservoir van creativiteit in Europa.
De competitie loopt tot eind juni.
De VN en Euro RSCG 4D hebben een jury van prominente vakmensen samengesteld, onder wie Jacques Séguéla, Vice Chairman van Havas (moedermaatschappij van Euro RSCG), graphic designer Neville Brody en designer Piet Boon.
Uit het aantal inzendingen selecteren zij 30 nominaties. Online kan iedereen meestemmen.
De winnaar krijgt een geldbedrag van 5000 euro van de Spaanse regering tijdens de prijsuitreiking in Madrid, begin september.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!