Eboman maakt mashups voor ING Fame Game

De ING Fame Game is een mobiele app voor jongeren, gericht op financiële educatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Uit onderzoek van het Nibud blijkt dat jongeren die vroeg hebben geleerd om verstandig met geld om te gaan, later minder snel in de financiële problemen komen In de game worden jongeren gestimuleerd om hun talenten verder te ontwikkelen, korte filmpjes van hun skills op te nemen en financiële keuzes te maken.

Onderdeel van de vernieuwde app is een video sampler waarmee jongeren een videoclip van hun eigen talent maken. , wereldwijd een pionier op het gebied van videosampling en realtime videobewerking, heeft speciaal voor de game mash-ups gemaakt waarmee jongeren hun zelfgemaakte filmpjes tot een videoclip kunnen pimpen. Via een ING Fame Game afspeellijst kunnen ze die op YouTube  delen met hun vrienden. 

De ING Fame Game is met zes jongeren bedacht en vormgegeven om optimaal aan te sluiten bij hun belevingswereld. De app is vooralsnog alleen geschikt voor de iPhone, de Android versie verschijnt begin 2015. Download  de nieuwe ING Fame Game app of kijk voor meer informatie op .

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie