VEA, ADCN en Adformatie organiseren op 12 maart het eerder aangekondigde debat over ‘reclame met inhoud’.
Tijdens dit debat gaat een aantal creatieven, strategen, mediamensen, bureauleiders en adverteerders met een uitgesproken mening rechtstreeks met elkaar in debat over de betekenis van reclame als vak.
Met elkaar in debat gaan: Heleen Crielaard (Rabobank) & Ivo Roefs (DDB & Tribal Amsterdam), Scato van Opstall (Een Goed Stel Mensen) & Martin de Munnik (Neurensics), en Marc Oosterhout (N=5) & Edward Bardoul (Maatschap voor Reclame).
Fred Moolhuijsen (B&BA) modereert de discussie.
We proberen antwoord te vinden op vragen als: is creativiteit een commodity geworden of zijn ‘reclamemensen’ wel degelijk belangrijke adviseurs voor bedrijven? Ligt onze toegevoegde waarde op het snijvlak van cultuur en economie, intuïtie en intellect of zijn we vooral geïnteresseerd in het scorebord van de korte termijn? Hoe veelzeggend is het discours onder vakgenoten op adformatie.nl?
We hanteren het format van Het Lagerhuis, met goede, inhoudelijke argumenten en met respect voor elkaars werk.
Locatie: Club ADCN, Polonceaukade 17, Amsterdam
Aanvang: 19.00 uur
Aanmelden kan via events@adcn.nl (plaatsen zijn beperkt)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!