Overslaan en naar de inhoud gaan

Dentsu Aegis Network neemt Oxyma groep over

Deze overname betekent de lancering van Merkle in Nederland onder de vlag van Dentsu Aegis Network Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Oxyma groep is gespecialiseerd in marketing performance. Na de overname gaat Oxyma groep verder als Merkle Nederland.

related partner content for mobile comes here

Oxyma groep, opgericht in 2000, bestaat uit vijf gespecialiseerde bureaus: Oxyma, Oogst, Your Social, aFrogleap en OFS. Deze bureaus gaan na de overname door onder hun eigen naam met de toevoeging: ‘a Merkle company’. Oxyma groep heeft kantoren in Rotterdam, Amsterdam, Breda en Dubai, in totaal zijn er meer dan 340 professionals werkzaam.

Oxyma werkt voor een groot aantal nationale en internationale klanten, waaronder KPN, Air France KLM, Audi, Unilever, Vodafone, Ziggo. Oxyma groep heeft ook samenwerkingen met softwareleveranciers zoals IBM, Adobe, Salesforce, Google en Selligent. Een belangrijk aandachtspunt is uitbreiden van het partnership van Merkle met Pega in Nederland,

Jos van de Loo, CEO Oxyma groep en countryleader Merkle Nederland (foto rechts). 'We blijven grote ondernemingen helpen met digitale transformatie en het ontsluiten van klantwaarde. Aansluiting bij DAN zorgt voor nieuwe gecombineerde expertise en internationale schaal die wij aan onze klanten kunnen bieden.'

Julius Minnaar, CEO van Dentsu Aegis Network Nederland: 'Met de komst van Oxyma groep en de lancering van Merkle zijn we in Nederland marktleider in digitale dienstverlening en toonaangevend op het gebied van CRM, data, technologie en performance marketing. De verscheidenheid van onze bureaus zorgt voor een brede keuze voor onze klanten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in