De Gouden Reigers worden toegekend aan de beste projecten op het gebied van doelgroepcommunicatie met audiovisuele en interactieve media van het afgelopen jaar.
De prijzen werden uitgereikt tijdens multimediafestival Keying into the Brain op 22 mei j.l. in het Nederland Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum.
De jury, die is samengesteld uit 15 vakmensen uit de media- en communicatiewereld, kende Gouden Reigers toe aan de volgende projecten:
Categorie Ruimtelijke media en Gelegenheidsprojecten:
Titel: Het Grachtenhuis
Opdrachtgever: Het Grachtenhuis
Inzender: Kossmann.dejong e.a.
Categorie Ruimtelijke media en Gelegenheidsprojecten:
Titel: De Donkere Kamer
Opdrachtgever: Nederlands Fotomuseum
Inzender: Kossmann.dejong / Tungsten Studio
Categorie Internet/Intranet, Multimedia, Mobile Media en Internetvideo:
Titel: Papiria
Opdrachtgever: Kinderboekenmuseum
Inzender: Kinderboekenmuseum
Categorie Internet/Intranet, Multimedia, Mobile Media en Internetvideo:
Titel: Backlight: Money & Speed – Inside the Black Box
Opdrachtgever: VPRO
Inzender: VPRO
Categorie Film & Video, Documentaire, Animatie, Crossmedia Campagne:
Titel: Scherp
Opdrachtgever: Politie Amsterdam-Amstelland
Inzender: Bosch Film Amsterdam
Categorie Film & Video, Documentaire, Animatie, Crossmedia Campagne:
Titel: Energy Future Programma
Opdrachtgever: Shell Nederland
Inzender:BrandBase
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!