Koster was directeur van Relevance en vertrok onlangs na de fusie met Coloursgroep/Lectric. Haar keuze voor ContentKings is mede ingegeven door een toenemende trend onder klanten om onafhankelijk en gespecialiseerd advies in te winnen voor complexe online vraagstukken.
Rob Punseslie, oprichter en directeur ContentKings: 'Wij ondersteunen de ontwikkeling van een klant met contentstrategie, contentontwerp en implementatie. De nieuwe kennis over échte vragen van gebruikers laten we landen bij de klant. Dat leidt tot echte antwoorden en een duurzame verbetering van de digitale organisatie als geheel. Ook een half jaar na oplevering blijft de content relevant. Marja Koster is dan ook de perfecte match bij onze ambitie om onze marktpositie als onafhankelijke experts en uitvoerders te verstevigen.'
Marja Koster: 'Ik kende ContentKings al veel langer. Het is een interessant team van kritische denkers en doeners, met een hoogwaardige klantenlijst. Voor mij de ideale voedingsbodem voor het vak.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!