Communicatie Poll: 'Defensie communiceert op juiste frequentie'

Defensie treft de juiste snaar bij communicatie over gesneuvelden. Te veel medeleven met nabestaanden komt niet authentiek over. Dat vindt althans de meerderheid (73%) van de poll-stemmers van Communicatie Online.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Slechts 27 procent van de stemmers op de stelling van afgelopen week oordeelde anders en stemde voor ‘Nee, er wordt veel te weinig rekening gehouden met de heersende emotiecultuur’.

De actuele stelling is gewijd aan de ethiek van het publieke leedvermaak dat het tv-programma De Gouden Kooi opwekt. Regeringspartijen CDA en ChristenUnie roepen bedrijven op geen spotjes te plaatsen rond deze reality-soap. Tweede Kamerlid Joop Atsma van het CDA noemt het tv-programma, waarin mensen elkaar het huis uit pesten, te walgelijk voor woorden. Moeten de kamerleden stoppen met deze normen- en waarden betutteling of moet het bedrijfsleven uit mvo-overwegingen de financiële stekker uit dit soort tv-programma’s trekken? Stem mee via de Communicatie Online Poll (homepage, rechterkolom)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie