Overslaan en naar de inhoud gaan

Anna Nooshin: ‘Ik kan nooit sales garanderen’

Wayne Parker Kent interviewde voor podcast The Brief deze week Anna Nooshin. Thema: personal branding en influencer marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wat Anna Nooshin doet is moeilijk in één woord te omschrijven. Zo heeft ze haar online presence uitgebreid met een televisiecarrière. Daarnaast heeft ze twee boeken op haar naam staan en een eigen lijn bij Hunkemöller.

related partner content for mobile comes here

Haar loopbaan begon bij . Simultaan groeide het succes van het merk Anna Nooshin. Of dit bewust of organisch gegaan is? Nooshin: ‘Voor zover dat paradoxaal kan: allebei. Ik wist altijd al dat ik ook andere dingen wilde doen. Maar ik wist ook dat ik mijzelf als het gezicht van NSMBL wilde positioneren, want ik geloof dat een titel dat nodig heeft de eerste jaren.’

Na verloop van tijd koos ze ervoor om niet alleen meer als gezicht op te treden. ‘Doordat NSMBL een sterk merk geworden is, denk ik dat het niet meer alleen ‘Anna’ nodig heeft. Het is juist sterk omdat er meerdere mensen de hoofdrol hebben. Alleen naast NSMBL had ik ook de behoefte om bijvoorbeeld dingen op tv te doen. Dat doe je toch op persoonlijke titel.’

Directe samenwerking met merken
Geregeld krijgt Nooshin aanvragen van merken. Je kunt haar bereiken via haar Agency. ‘We kijken samen naar het product, bespreken het format, bekijken hoeveel budget er is en beslissen dan of we gaan samenwerken.’ Nooshin ziet dat de markt verandert en constateert dat merken tegenwoordig vaker direct willen samenwerken, zonder tussenkomst van de traditionele mediabureaus. ‘Merken vertellen hun budget, doelstellingen en vragen welk medium en format ik adviseer. Ik kan nooit sales garanderen, wel manieren vertellen hoe men dit makkelijker bereikt.'

The Brief nieuws
Het nieuws in The Brief draait deze editie om campagnecontent in combinatie met een contentstrategie, de PR-stunt van Heinz in samenwerking met Mad Men en de nieuwe brand purpose van FA. In de rubriek Slow Win/Quick Loss, waarin merken tweewekelijks een pluim danwel een tikje op de vingers krijgen, vinden we deze week Jelle uit het televisieprogramma ‘’Het is hier autistisch’’ en Snapchat.

The Brief is een tweewekelijkse podcast over content, marketing en media. The Brief wordt gemaakt door The Agency; het content marketing bureau van Wayne Parker Kent. Adformatie is mediapartner

voor alle linkjes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in