Premium

Aegon kiest voor TBWA\Neboko

Delta Lloyd vertrekt en zoekt een nieuw bureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eind vorig jaar ging Aegon naar een nieuw bureau na het faillissement van They, dat zeven jaar eerder de campagne &;Eerlijk over&; voor de verzekeraar bedacht.

Na een korte oriëntatie heeft Aegon voor TBWA\Neboko gekozen, meldt Otto van der Harst, sinds Directeur Communicatie van Aegon Nederland.

Aangezien TBWA\Neboko ook nog deels actief was voor Delta Lloyd, besloot Delta Lloyd de activiteiten met het bureau versneld te beëindigen en zich te gaan oriënteren op een nieuw bureau.

Van der Harst en Simon Neefjes, ceo van TBWA\Nederland, willen op dit moment geen nadere toelichting geven op de nieuwe samenwerking.

Delta Lloyd was vier jaar klant bij TBWA\Neboko.

schakelde Delta Lloyd Groep na een oriëntatie Van Santen Netwerk in voor het ontwikkelen van een campagne rondom beleggingsverzekeringen.

In gingen TBWA\Neboko en Delta Lloyd ook al eens uit elkaar, toen na een samenwerking van zeven jaar, om de relatie in 2011 te hervatten.

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie