Eind vorig jaar ging Aegon op zoek naar een nieuw bureau na het faillissement van They, dat zeven jaar eerder de campagne 'Eerlijk over' voor de verzekeraar bedacht.
Na een korte oriëntatie heeft Aegon voor TBWA\Neboko gekozen, meldt Otto van der Harst, sinds 1 september Directeur Communicatie van Aegon Nederland.
Aangezien TBWA\Neboko ook nog deels actief was voor Delta Lloyd, besloot Delta Lloyd de activiteiten met het bureau versneld te beëindigen en zich te gaan oriënteren op een nieuw bureau.
Van der Harst en Simon Neefjes, ceo van TBWA\Nederland, willen op dit moment geen nadere toelichting geven op de nieuwe samenwerking.
Delta Lloyd was vier jaar klant bij TBWA\Neboko.
Afgelopen juli schakelde Delta Lloyd Groep na een oriëntatie Van Santen Netwerk in voor het ontwikkelen van een campagne rondom beleggingsverzekeringen.
In 2006 gingen TBWA\Neboko en Delta Lloyd ook al eens uit elkaar, toen na een samenwerking van zeven jaar, om de relatie in 2011 te hervatten.