Van januari 2012 tot vorige maand was Wybe Sallows strategy planner bij DDB & Tribal Amsterdam. Hij werkte voor internationale klanten als Heineken, TomTom, Adidas en KLM.
Hij was betrokken bij prijswinnend werk zoals Heineken's '#ChampionTheMatch' en recent nog KLM's '#happytohelp'.
Nik Nieuwenhuijs, managing director van Code d'Azur, ziet de ervaring die Sallows meebrengt 'als een volgende stap op weg naar onze positie als een van de top creative digital agencies.'
Zelf zegt Sallows over zijn overstap: 'Ik heb het geluk gehad om bij DDB & Tribal Amsterdam fantastisch werk te maken voor een breed scala aan ambitieuze klanten. Maar na bijna vijf jaar vond ik het tijd voor een volgende stap. Code d'Azur heeft een sterk digitaal DNA en een bijzondere propositie die creativiteit en technologie op een spannende manier met elkaar combineert. Er was een goede klik wat betreft werk dat we bewonderen en werk dat we willen maken.'
Sallows blijft actief bestuurslid van RA*W, het platform voor jong talent in de creatieve industrie, waar hij maandelijkse training- en inspiratiesessies organiseert.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!