Werkspot begon eind vorig jaar in Milaan en is sindsdien flink gegroeid. Inmiddels is het klusplatform onder de naam Instapro actief in heel Italië met zestig categorieën en meer dan tweeduizend aangesloten vakmensen.
Om internationaal uit te breiden heeft Werkspot zijn naam in het buitenland veranderd in Instapro. Deze naam is beter te onthouden en makkelijker uit te spreken. Er werden verschillende namen getest in vier landen. Dit leverde een duidelijke winnaar op: Instapro. Insta refereert aan 'instant' oftewel direct, terwij 'pro' staat voor professional.
Marketing directeur Martin Jellema: 'Het eerste jaar in Italië is succesvol gebleken. Dit biedt voor ons en voor ons moederbedrijf IAC een fundament voor de verdere internationale ambitie. Ondanks dat Italië een lage internetpenetratie heeft, is het concept van online klus aanbesteding aangeslagen. Dit bewijst dat wij op de goede weg zijn.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!