Susan Steverink verlaat Daily Paper

Steverink zat vier jaar bij het streetwear-merk, het laatste jaar in de positie van head of marketing & digital.

Campagnebeeld van Daily Paper uit 2022

Susan Steverink vertrekt bij Daily Paper, het streetwear-merk dat in 2012 werd opgericht door Hussein Suleiman, Abderrahmane Trabsini en Jefferson Osei. Op Linkedin meldt Steverink dat het na 4 jaar Daily Paper tijd is voor een nieuw avontuur.

Steverink startte bij Daily Paper midden 2020 als marketing operations manager. Aan het einde van dat jaar werd ze gepromoveerd tot head of marketing. Vanaf september vorig jaar werd haar functie head of marketing & digital. Daarvoor was Steverink al geen onbekende in de wereld van fashion retail. Ze werkte bij Clarks en G-Star Raw.

Next steps

Steverink kan nu nog niets melden over haar volgende loopbaanstap, zegt ze in een reactie aan Adformatie, maar verwacht dat op korte termijn wel te kunnen doen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie