Vice Media in Amsterdam heeft een nieuwe vicepresident (VP) Brand Partnerships. Stijn van Gerwen begint vandaag aan zijn nieuwe baan. Hij stapt over van FremantleMedia, waar hij director Brand Partnerships was.
Groei van online- en tv-kanalen
Van Gerwen richt zich op de verdere commerciële groei van VICELAND, het tv-kanaal van VICE, en de tien digitale kanalen waaronder vice.com, MUNCHIES en i-D. In zijn rol zal hij zich richten op het uitbouwen van strategische samenwerkingen met merken.
Oude liefde
De kersverse VP heeft meer dan 12 jaar ervaring in verschillende rollen bij IdtV, Talpa en eerder al bij Vice. Van Gerwen: 'Oude liefde roest niet. Met mijn ervaring bij VICE en achtergrond in tv, wil ik in mijn nieuwe rol innovatieve brand partnerships opzetten die resoneren met het publiek van VICE.”
Thijs Boon, CEO en Oprichter van VICE Media Benelux: 'We zijn blij dat Stijn terug is bij. Zijn ruime kennis en ervaring in de tv- en mediawereld maken hem een sterke aanvulling op ons commerciële team.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!