Simon Harris directeur trading desk en mediaperformance DPG Media

Brit moet bijdragen aan digitale versnelling mediabedrijf.

Simon Harris is begonnen als directeur trading desk en media performance voor de Nederlandse tak van DPG Media. 

De Brit - afkomstig uit Londen - komt van MightyHive, waar hij head of growth EMEA was. Hij leiddee eerder diverse trading desks bij onder andere Dentsu Aegis Network, iProspect, Mindshare en IPG Mediabrands.

Binnen DPG Media moet hij adverteerders en bureaus helpen betere prestaties te halen uit de digitale merken van DPG Media. Centraal staan het bieden van betrouwbare content en de veiligheid van persoonsgegevens.

Harris zegt dat de digitale industrie momenteel ingrijpende veranderingen doormaakt. 'Deze veranderingen bieden veel kansen voor een organisatie als DPG Media, met sterke data asset.'

Volgens Stefan Havik, directeur digital business development bij DPG Media, wordt Harris 'wereldwijd gezien als invloedrijke autoriteit op het gebied van programmatic optimalisatie'.

Eerder trok DPG Media al Alessandro De Zanche aan data lead, ook afkomstig uit Londen. 'De keuze voor deze twee experts heeft alles te maken met de digitale versnelling van DPG Media', zegt Havik.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie