Robert Bohemen van Blokker: 'Wij claimen het thuisdomein'
‘Er moet voor elk wat wils in de winkel zijn, maar dat betekent niet hoger in de markt’
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/65c8cb66-5e6b-5c22-bb6f-c591ea652ce1/article/f5/0c/f50c7b12-b318-46e7-b9db-3dd3d4829b2e/opening_image/opening_image_pro_hero/Blokker_hires_IVO-2.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/65c8cb66-5e6b-5c22-bb6f-c591ea652ce1/article/f5/0c/f50c7b12-b318-46e7-b9db-3dd3d4829b2e/opening_image/opening_image_pro_hero/Blokker_hires_IVO-2.jpg)
Mooiere en overzichtelijker winkels, meer merken, een scherpere keuze voor kwaliteit en én minder nadruk op prijs. Dat is Blokker-nieuwe stijl. Maar de positionering verandert niet en korting mag nog steeds, zegt marketing- en formuledirecteur Robert Bohemen (foto).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid