Rian Verhagen stopt 1 maart als managing partner van Superhero Cheesecake. Hij verlaat het bedrijf om een sabbatical (lange tijd rust) te nemen en zich te oriënteren op nieuwe uitdagingen rondom digitale producties. Dat meldt Verhagen op LinkedIn.
Opmerkelijke timing
De timing van Verhagens vertrek is opvallend. Superhero Cheesecake - waar hij negen jaar voor werkte - gaat sinds vorige week officieel door het leven als MediaMonks. In een mail aan relaties meldde Verhagen begin februari al dat het voor hem tijd is om het bedrijf te verlaten. Op LinkedIn zegt hij trots te zijn op het bedrijf en bedankt hij collega's.
Verhagen laat aan Adformatie weten: 'Ik ben ontzettend trots op wat we met Superhero Cheesecake bereikt hebben, en de afgelopen negen jaar waren onvergetelijk, maar ik merk dat het tijd wordt voor een nieuwe uitdaging. Ik wens het team van Superhero Cheesecake veel succes als onderdeel van Media.Monks. Volgens mij wordt dit een onverslaanbare combinatie.'
Jouke Vuurmans, CCO van Media.Monks, verklaart desgevraagd: 'We wensen Rian veel succes met deze volgende stap en zijn trots dat het team van experts afkomstig van Superhero Cheesecake samen zal werken met collega's wereldwijd om ImmersiveWeb.Monks verder uit te bouwen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!