Renault-Nissan naar DigitasLBi

Renault-Nissan heeft DigitasLBi als digitaal bureau wereldwijd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De alliantie tussen de twee autobedrijven hebben voor het eerst één bureau gekozen voor hun digitale activiteiten.  

DigitasLBi gaat de komende drie jaar de websites en mobiele platforms van Renault, Nissan, Infiniti, Renault Samsung Motors, Dacia, Datsun en Venucia herlanceren in elke markt.

Het account wordt aangestuurd vanuit Londen en Parijs. Het account heeft een waarde van bijna 50 miljoen euro. Er ging een pitch aan de keuze vooraf.

Renault en Nissan werken steeds meer samen, bijvoorbeeld in fabricage, research en ontwikkeling.

OMD behandelt het wereldwijde media-account. DigitasLBi is onderdeel van Publicis.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie