Het ROC van Amsterdam en Flevoland (ROCvA), een organisatie voor MBO- en volwassenenonderwijs, en Nima zijn een samenwerking aangegaan.
Nima over de samenwerking: ‘Het doel is het digitaliseren van onderwijs en het inbedden van online marketing binnen het regulier onderwijs. ROCvA gaat examens afnemen in Basiskennis Marketing en NIMA A Marketing; twee niveaus bij verschillende studiejaren.’
Basiskennis
Daarnaast meldt Nima dat het samen met ROCvA een mbo-keuzedeel Online Marketing ontwikkelt, een keuzedeel van 480 uur. Nima biedt momenteel al twee mbo-keuzedelen aan, Basiskennis Marketing (240 uur) en Marketing (480 uur). Zowel Nima als ROCvA zijn partners van het initiatief House of Digital. Nima: ‘Daar wordt gewerkt aan het nieuwe keuzedeel Online Marketing en aan het digitaliseren van het onderwijs.’
Door de samenwerking wordt ROCvA erkend als Nima Education Partner voor de opleiding Medewerker Marketing en Communicatie Niveau 4.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!