Nieuwe executive creative director en strategy director bij Boomerang Agency

Marco van Houwelingen is de nieuwe executive creative director en Marc Pieterse is aangetrokken als strategy director bij Boomerang Agency.

Links Marco van Houwelingen rechts Marc Pieterse

Marco van Houwelingen was al een aantal jaar creative director bij Boomerang Agency. Hij was onder andere verantwoordelijk voor het Albert Heijn-account. Van Houwelingen zegt als doel te hebben merken socialer, menselijker en toegankelijker te maken. 'Ik heb Boomerang Agency zien groeien van dertig naar bijna tweehonderd werknemers. We hebben veel creatief talent in huis en ik vind het een uitdaging om die creatieven zo goed mogelijk te begeleiden.'

Mensgericht

Marc Pieterse begint als strategy director bij het bureau. Pieterse was hiervoor werkzaam bij DentsuAchtung! Head of strategy Madzy Beynen is blij met de komst van Pieterse: 'Zijn mensgerichte aanpak voor merken en klanten past perfect bij onze visie.'

In juli 2021 is Boomerang Agency overgenomen door Publicis Group Benelux. Onder de huidige klanten vallen onder andere Albert Heijn, Heineken en Squla.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie