Tijdens het vorige week gehouden Mediapark Jaarcongres werden media gerelateerde start-ups uitgedaagd om te pitchen voor huisvesting op het Mediapark. In het hart van de media industrie wordt vanaf september ruimte gemaakt voor start-ups en snelle groeiers. De start-up die de meest indruk maakt krijgt bovendien een jaar lang gratis huisvesting.
De winnaar wordt begin september bekend gemaakt bij het Cross Media Café Coming Soon in combinatie met de feestelijke seizoensopening op het Media Park
De jury van de pitch-wedstrijd bestaat uit: Pieter Broertjes (burgemeester Hilversum), Jan Müller (Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid), Roel Raatgever (UtrechtInc), Edwin Hengstmengel (Van den Ende & Deitmers Crossmedia Fund) Henk Hagoort (NPO) en Mark Achterberg (Media Park).
De start-up wedstrijd maakt onderdeel uit van het Media Park Accelerator Programma dat op dit moment uitgewerkt wordt onder leiding van iMMovator met als doel om start-ups en snelle groeiers te helpen hun business te versnellen door middel van coaching, kennisuitwisseling, toegang tot kapitaal en het benutten van de aanwezige netwerken.
Meer informatie is te vinden op de website van iMMovator.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!