Atva van Zanten (Mindshare) blikt tijdens Koffiedik Kijken vooruit op het mediajaar 2020. Het evenement vindt plaats op 9 januari in KIT Amsterdam en heeft dit jaar als thema ‘Together we get there’. Van Zanten is sinds 2018 ceo van Mindshare waar zij eerder client leadership director was en verantwoordelijk voor de integratie van de teams van Mindshare en Blue Mango.
Eerder werd al bekend dat oud-coureur en Formule 1-directeur Jan Lammers, digital community-expert Maartje Blijleven en Rabobank-CMO Dorkas Koenen spreken op het nieuwsjaarevenement dat dit jaar wordt georganiseerd door IAA, Adformatie, MWG, VEA en bvA. De presentatie is in handen van Barbara Barend, oprichter van Helden Magazine. Helden is in korte tijd gegroeid als een creatief en ambitieus mediabedrijf in de sport en ging recent een samenwerking aan met DPG Media.
Tijdens Koffiedik Kijken 2020 wordt het 'Gouden Koffiekopje' uitgereikt aan de beste voorspeller van 2019. Dit waren Hans Nyenhuis, Tim van der Wiel, Cornelie Weller en Jeroen Hubert. Ook reikt Adformatie de onderscheiding 'Adformatie Person of the Year' uit, die vorig jaar ging naar Victor Knaap (MediaMonks).
Er zijn nog kaarten te bestellen via Koffiedikkijken.com. Leden van Adformatie, MWG, IAA, VEA en bvA krijgen korting.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!