Judith Peters is aangesteld als de nieuwe ceo van Havas Lemz. Ze volgt hiermee Willem van der Schoot op. Peters, die nu nog chief marketing officer van Fontys Hogeschool is, start per 1 september in haar nieuwe functie.
Peters heeft ruim twintig jaar media- en marketingervaring. Ze werkte naast Fontys onder meer voor Nickelodeon, MTV en Comedy Central.
Peters: 'Veel organisaties zoeken naar een zinvolle manier om hun business te bouwen. Winstgevend, maar met respect voor mens en planeet. Dat is waar Lemz sinds de oprichting in 2000 voor staat: met creativiteit de wereld beter maken. Ik vind het een eer om leiding te gaan geven aan dit bureau met zo’n enorme drive en zoveel creativiteit. Ik heb zin om alle klanten te ontmoeten en hen het beste van ons talent te blijven bieden.'
Havas Media en Havas Lemz zijn vorig jaar geïntegreerd in ‘de Havas groep’. Thijs Muller, ceo van Havas Media, zegt: 'Door het trackrecord van Lemz en onze meaningful difference positionering kunnen wij merken sterk neerzetten; relevant en betekenisvol. Die behoefte groeit bij veel bedrijven en wij voelen dat daar onze gezamenlijke kracht ligt. Samen met Judith wil ik deze aanpak snel verder uitbreiden.'
Willem van der Schoot zal 'voorlopig betrokken' blijven bij de verdere integratie, aldus Havas Lemz.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!